Mulakan Hari Dengan Bismillah

Famous Mulakan Hari Dengan Bismillah References. Dan yang baik itu tentunya dari allah. Begitulah sehari dalam hidup kita.

PEMBIMBING RAKAN UNIVERSITI (PRU) Mulakan dengan Bismillah, disudahi
PEMBIMBING RAKAN UNIVERSITI (PRU) Mulakan dengan Bismillah, disudahi from pru-usim.blogspot.com

Setiap manusia punya kesempatan baru, jangan kamu terpaku dengan masa lalu mu. “ setiap perkara penting yang tidak dimulai dengan ‘bismillahirrahmanir rahiim’, amalan tersebut terputus berkahnya. Mulakan dengan bismillah bila anda mula punch card.

Morning Peopleeeeeeee In The Houseeeeee.


Dan yang baik itu tentunya dari allah. Click sini dan sini dulu please, tq bismillah hirrahman nirrahim.hai semua.salam malam isnin. Begitulah sehari dalam hidup kita.

Dekatkan Diri Dengan Sesi Motivasi.


Sebab, ia menerbitkan energi negatif lalu menghalang anda dari bermotivasi sepanjang hari. Maka apabila kamu menulis sesuatu, maka tulislah bismillah pada awalnya. Mulakan dengan bismillah bila anda mula punch card.

Dan Jangan Lupa Baca Doa Memulakan Kerja Yea.


Mulakan dengan bismillah mendahulukan sesuatu itu dengan membaca (bismillahirrahmanirrahim) setiap kali memulakan atau melakukan sesuatu urusan, pekerjaan. Hari ini merupakan hari ke 18 bulan syawal. “ setiap perkara penting yang tidak dimulai dengan ‘bismillahirrahmanir rahiim’, amalan tersebut terputus berkahnya.

Yang Pertama Ditulis Qalam Adalah Bismillah.


Setiap manusia punya kesempatan baru, jangan kamu terpaku dengan masa lalu mu. Pasti allah permudahkan urusan kita. Pada ketika ini, saya berada di sri damansara, rumah abang saya, tempat.

Dengan Bismillah Kami Mulakan Alhamdulillah Kami Sertakan Sholawat Salam Kami Haturkan Kepada Nabi,Keluarga,Shohabat Ikutkan.


Mulakan hari anda dengan senyuman. Join facebook to connect with mulakan hari dengan bismillah and others you may know. Klik sini untuk baca doa memulakan kerja.

Belum ada Komentar untuk "Mulakan Hari Dengan Bismillah"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel