Senarai Aktiviti Yang Dibenarkan Pkpp

Awasome Senarai Aktiviti Yang Dibenarkan Pkpp Ideas. Senarai aktiviti tersebut adalah seperti di bawah: Di dalam senarai ini 11 aktiviti yang masih dilarang sepanjang tempoh pkpp.

PKPP Senarai Perkara Yang Dibolehkan
PKPP Senarai Perkara Yang Dibolehkan from www.portalmalaysia.com

Berikut di bawah adalah senarai terkini sop dan garis panduan untuk perkara anda boleh lakukan dan dilarang buat dalam tempoh pkp: Senarai aktiviti tersebut adalah seperti di bawah: Di dalam senarai ini 11 aktiviti yang masih dilarang sepanjang tempoh pkpp.

Antara Yang Termasuk Dalam Senarai Ini Adalah Aktiviti Keagamaan Di Rumah Ibadat, Perhimpunan,.


Pihak majlis keselamatan negara telah mengeluarkan senarai larangan terkini mereka hari ini. Mengikut warta berkenaan yang kini boleh dimuat turun daripada laman web rasmi jabatan peguam negara, aktiviti yang dilarang dalam tempoh penguatkuasaan pkpp. Di dalam senarai ini 11 aktiviti yang masih dilarang sepanjang tempoh pkpp.

“Antara Aktiviti Yang Dibenarkan Di Kawasan Pkpb Dan Pkpp Adalah Seperti Lawatan Zoo, Taman Rekreasi, Premis Hasil Seni, Budaya, Muzium Taman Tema Dan Pusat Hiburan.


Senarai aktiviti yang dilarang semasa pkp pemulihan terdapat 11 aktiviti yang tidak dibenarkan untuk dibuat semasa tempoh pkp pemulihan iatu: Berikut di bawah adalah senarai terkini sop dan garis panduan untuk perkara anda boleh lakukan dan dilarang buat dalam tempoh pkp: Aktiviti yang tidak dibenarkan • sila rujuk kepada perkara yang disenaraikan dalam senarai aktiviti yang dilarang.

Ada Beberapa Aktiviti Atau Sektor Masih Tidak Dibolehkan Dalam Tempoh Pkpp Berlangsung.


Senarai aktiviti yang dibenarkan sepanjang pkp senarai perkhidmatan perlu yang dibenarkan beroperasi 1) makanan dan minuman termasuk untuk haiwan 2) penjagaan. Aktiviti fotografi, agensi nombor ramalan,. Operasi kafe siber dan pusat siber.

Berikut Adalah Senarai Aktiviti Yang Tidak Dibenarkan Sepanjang Pkpb Merujuk Kepada Sop Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (Pkpb) Dikemaskini:


• peraturan 17 pua 98/2021. Di bawah pkpp, mesyuarat dan bengkel akan dibenarkan. Berikutan pengumuman kerajaan untuk melaksanakan.

Pihak Majlis Keselamatan Negara Telah Mengeluarkan Senarai Larangan Terkini Mereka Hari Ini.


Pub kelab malam pusat hiburan pusat. Anda boleh melihat senarai penuh seperti yang tertera di dalam gambar. Senarai perkhidmatan perlu yang tidak dibenarkan beroperasi kawaian pergerakan • merentas negeri dan daerah • tidak dibenarkan • pasangan jarak jauh • tidak.

Belum ada Komentar untuk "Senarai Aktiviti Yang Dibenarkan Pkpp"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel