My Sejahtera Daftar Premis

+10 My Sejahtera Daftar Premis Ideas. Kkm sambut saranan pac agar aplikasi mysejahtera jadi alat pengurusan kesihatan awam dan dimilik. Masukkan no telefon bimbit anda dan tekan daftar.

Cara Daftar Mysejahtera Majlis Cara Buat Qr Code Mysejahtera Premis
Cara Daftar Mysejahtera Majlis Cara Buat Qr Code Mysejahtera Premis from byebygoness.blogspot.com

Berikut merupakan kaedah dan cara untuk mendaftar mysejahtera menggunakan telefon pintar. Kerajaan sebelum ini telah memansuhkan sop berkaitan pemeriksaan suhu badan dan buku rekod daftar masuk premis, pada 11 februari lepas. A 6 digit otp will be sent via sms to verify your mobile number!

Layari Laman Web Rasmi Mysejahtera Di Mysejahtera.malaysia.gov.my Klik Pada.


Kemasukan ke premis dibenarkan tanpa. Untuk daftar premis buat pertama kali, korang perlu klik pada daftar mysejahtera check in dan korang akan pergi ke laman seperti gambar di bawah : Klik daftar di sini daftar dengan nombor telefon atau email masukkan otp yang diterima melalui sms klik pautan pengesahan dalam email anda kini berada dalam langkah 1.

A 6 Digit Otp Will Be Sent Via Sms To Verify Your Mobile Number!


Masukkan no telefon bimbit anda dan tekan daftar. Pada masa yang sama, kerajaan turut menekankan yang mana data melalui mysejahtera checkin ini dilindungi, dan digunakan oleh kementerian kesihatan malaysia. Kerajaan sebelum ini sudah memansuhkan sop berkaitan pemeriksaan suhu badan dan buku rekod daftar masuk premis, pada 11 februari lalu.

Cara Register Mysejahtera Untuk Premis Perniagaan (Guna Email) Cara Daftar Mysejahtera Menggunakan Email Adalah Lebih Kurang Sama Sahaja.


Ikuti panduan cara pendaftaran mudah seperti yang berikut. Cara buat qr code mysejahtera untuk daftar dan check in serta scan kod kehadiran di kedai, premis pejabat dan untuk rumah anda, login masuk mysejahtera.malaysia.gov.my. Kkm sambut saranan pac agar aplikasi mysejahtera jadi alat pengurusan kesihatan awam dan dimilik.

Berikut Merupakan Kaedah Dan Cara Untuk Mendaftar Mysejahtera Menggunakan Telefon Pintar.


Kerajaan sebelum ini telah memansuhkan sop berkaitan pemeriksaan suhu badan dan buku rekod daftar masuk premis, pada 11 februari lepas. Cuma tidak perlu masukkan 6 digit otp.

Belum ada Komentar untuk "My Sejahtera Daftar Premis"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel